gnisvärd

Hejhoppppppp, super kass uppdatering, I know! Men helgen var jag i sthlm vilket var helt super som sagt, ny hårfärg som jag stormtrivs i. Sedan i tisdags åkte jag, Lovisa, Camilla och Olivia ut till gnisvärd och hängde lite vid stugorna som lovisas pappa äger, gjorde en förbannat god middag sedan promenrade vi hem till Lovisa där vi badade balja och pratade hur mycket som helst! Behövdes. Vi vaknade runt 11 då vi käkade frulle och tog oss till stan för våran vän Camilla också skulle färga håret, nu är vi bruna/röda ligan! -
Ikväll ska jag göra något jag verkligen kommer ångra, jag ska se bio. Inte vilken film som helst, utan Paranormal Activity! Fattar inte ens varför jag gör det, har sån ångest just nu! Jag hatar verkligen skräckfilmer så fråga mig inte varför jag ska se den... My bad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0