livet är inte alltid som tänkt

Som sagt har det varit höstlov, förbannat skönt. Men dock slutade det inte lika bra.
Att veta att man gör några man älskar mer än något annat i livet besvikna är tugnt. Alla gör vi fel någon gång i livet, detta kom dock alldeles för tidigt, kommer ångra mig så sjukt mycket, eller försten vänta det har jag redan gjort. Det finns så mycket inom mig nu som är jobbigt, skadan har tagit hårt på mig. Även väldigt psykiskt man tror att man kan, sen inser man att man inte kan för kroppen klarar inte av det. Det är en hård känlsa..
Jag har gjort mitt misstag den här helgen, och jag har förklarat hur läget ligger till, fyfan säger jag... varför ens komma på tanken? Det tar så sjukt hårt i mitt hjärta att veta att jag sårat er, att veta att de kommer bäras med.. Jag förtjänar det så otroligt mycket..
Finns så mycket jag kan skriva här men vill inte yttra mig för mycket.
Men jag är glad att jag har en person, henne har jag haft sen ja jag minns inte ens tills ja kommer inte minnas för vi ska dö ihop, JAG ÄLSKAR DIG HEDVIG LADEBÄCK! Du anar nog faktiskt inte hur mycket du betyder för mig. Du borde inte fatta för jag har så mycket inom mig som är  tillägnat till dig, du är min andra halva av mig. Det du gör, det gör jag! DU ÄR EN VÄN SOM ALLA ÖNSKAR DOM HAR, JAG HAR FÅTT LYCKAN OCH JAG HOPPAS JAG TAGIT VARA PÅ DEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0