Olivia Ahlström skrev det här på sin blogg om mig, helt rörd! ♥

Detta inlägg är tillägnat till dig! och jag tänker skriva lite fina små grejer som borde uppskattas mer, eftersom jag vet att du håller med!
  • När man hör någon le över telefon.
  • När man hör sin favorit låt i en affär.
  • När du försöker smyg titta på någon och du märker att han redan har kollat på dig.
  • Att dramatiskt sjunga med till din favorit låt, för du vet att ingen annan hör.
  • När man läser ett sms och kan höra personens röst.
  • Att sträcka på sig efter en lång bilresa!
  • Att se äldre människor fulla av liv.
  • När någon du inte har sett  på riktigt länge fortfarande kommer ihåg dig.
  • När man får ögonkontakt med någon som fattar precis vad du menar utan att du behöver säga något.
  • När ens husdjur myser sig upp precis bervid dig!
Världens snyggaste tjej jag älskar dig!
och inte bara för att du är så otroligt jävla snygg, för att vi bådda är grymma på att skada oss, mer eller mindre..
MÅSTE VERKLIGEN SÄGA TACK OLIVIA, DU ÄR HELT UNDERBAR! RIKTIGT FINT INLÄGG AV DIG! TAAAAACK. (Som ni ser skadar vi oss rätt mycket, eller så skadar vi varandra, fast det är rätt kul faktiskt) PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0