OLIVIA AHLSTRÖM

Olivia gjorde det igen, hon har skrivit sådant otroligt fint inlägg om mig och några andra av våra fina vänner! Blev helt rörd om jag ska vara ärlig!
Vänner såklart är jag väldigt glad över att blivit så bra vän med dig. Varje gång jag ser dig gör du mig så otroligt glad, varje gång vi är med varandra skrattar jag HELA tiden, när vi pratar i telefon sitter jag och ler för mig själv, för det är en sådan känsla i magen som är helt fantastisk, till och med när jag var på toa idag skrattade jag åt dig, jag kan inte sluta skratta. Det går inte en ända sekund från mitt liv där jag inte ler, för jag tänker på dig.
Varje slag jag fått av dig, har jag bara njutit av (nästan iaf.) Denna helg kan vara en helg som jag alltid kommer minnas, för den spenaderas med 4 underbara tjejer, dock är den sista inte med! Men hon är alltid med oss.
Men tillbaka till dig Olivia, tack för jag får vara din vän, det glädjer mig något enormt. Sitter faktiskt nu och skrattar åt våra ideér, rätt sjuka måste jag säga.

JAG ÄLSKAR DIG OLIVIA JONNIE FILIPPA AHLSTRÖM! ♥

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0