What are words when you don't hear them?

Har nu skrivit lite på min svenska som ska vara inlämnad imorgon. Har då fått några saker mer klart för mig som jag inte ville ha klart för mig. Känns rätt jobbigt.. Att du inte kan höra vad jag säger när jag verkligen menar dom gör saken värre. jag verkligen saknar dig. Kommer alltid finnas i livet för just dig, kommer leva varenda sekund för dig och även göra allt sånt du gjorde för mig. Alltid ställa upp på folk och visa att man älskar det man har. Du gjorde det för mig. Visade att du älskade mig, och du blev älskad tillbaka av mig. Vi ses i himlen. Jag kommer inte svika DIG.
I'm flying to you, beacuse I miss you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0