X-ray

Åhh dagen slutade med att jag gick hem från skolan! Hade alldeles för ont för att kunna vara kvar, nu går det åt det hållet det inte får gå åt..
Skall dock till röntgen imorgon vid 10.20 så blir att ha 1 lektion imorgon sedan kanske hinna tillbaka till styrketräningen där jag gör min egen rehab!
Imorgon fyller världens finaste pappa år, har förberett hans present hela dagen och hoppas han gillar det!
Sängen blev uppvärmd tidigt ikväll, gick och la mig, läste en engelska bok som heter "hanging on to Max" handlar om en ensam stående pappa som är 17 år! Riktigt bra!
Godnatt på er finisar!
Pusss

Jag för någon dag sen på BÄSTA wayne's! Även min fina bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0